פסטיבל הבירה : פסטיבל הבירה של קריית ביאליק ★ 29/7 ★ מוש בן ארי ★ כניסה חופשית.

פסטיבל הבירה : פסטיבל הבירה של קריית ביאליק ★ 29/7 ★ מוש בן ארי ★ כניסה חופשית.. לרוב נלווים לבירה גם משקאות אלכוהוליים אחרים ומוצרי מזון, וכן נערכים בפסטיבל אירועי פולקלור, מופעי מוזיקה, ומוצבים בו מתקני יריד שונים. בפסטיבל ניתן למצוא כל שנה מאות מותגים של בירה מהארץ ומהעולם, הופעות חיות של האמנים המובילים בישראל, דוכני אוכל איכותי שמתאים בדיוק ליד הבירה, דוכני אקססוריז ואטרקציות נוספות! פסטיבל הבירה של רמת גן. וכמובן שמסורת לא שוברים, וגם הפעם תוכלו ליהנות. June 12 at 10:50 pm ·.

פסטיבל הבירה בירושלים הוא הפסטיבל הגדול והמגוון ביותר בארץ. לרוב נלווים לבירה גם משקאות אלכוהוליים אחרים ומוצרי מזון, וכן נערכים בפסטיבל אירועי פולקלור, מופעי מוזיקה, ומוצבים בו מתקני יריד שונים. הפסטיבל שמתקיים בפארק העירוני ייערך גם היום (22.7) ומזמין את חובבי הבירה, הקולינריה והמוזיקה לחגיגת קיץ תחת כיפת השמיים. פותחים את הקיץ עם פסטיבל הבירה הכי חם באזור🍻 עשרות מותגי בירה מהארץ ומהעולם🌭 דוכני ומכולות מזון!🎸 הופעות. וכמובן שמסורת לא שוברים, וגם הפעם תוכלו ליהנות.

פסטיבל הבירה ה-6 בים האדום באילת - פסטיבל - טיולי
פסטיבל הבירה ה-6 בים האדום באילת - פסטיבל - טיולי from www.tiuli.com
פסטיבל הבירה הירושלמי הפך עם השנים לאייקון בתרבות הבילוי הירושלמית וחלק מהותי מאירועי הקיץ בעיר, לו מחכים כל השנה. June 12 at 10:50 pm ·. פסטיבל הבירה בירושלים רכישת כרטיסים. פסטיבל הבירה בירושלים הוא הפסטיבל הגדול והמגוון ביותר בארץ. כמות המשתתפים באירוע מוגבלת, האירוע יחל בשעה 18:00 ויסתיים ברביעי ב23:00 ובחמישי ב01:00. וכמובן שמסורת לא שוברים, וגם הפעם תוכלו ליהנות. פותחים את הקיץ עם פסטיבל הבירה הכי חם באזור🍻 עשרות מותגי בירה מהארץ ומהעולם🌭 דוכני ומכולות מזון!🎸 הופעות. פסטיבל הבירה של קריית ביאליק ★ 29/7 ★ מוש בן ארי ★ כניסה חופשית.

פסטיבל הבירה בירושלים הוא הפסטיבל הגדול והמגוון ביותר בארץ.

פסטיבל בירה הוא פסטיבל שעיקרו הגשת ומכירת בירה למבקרים. פסטיבל הבירה בירושלים הוא הפסטיבל הגדול והמגוון ביותר בארץ. בפסטיבל ניתן למצוא כל שנה מאות מותגים של בירה מהארץ ומהעולם, הופעות חיות של האמנים המובילים בישראל, דוכני אוכל איכותי שמתאים בדיוק ליד הבירה, דוכני אקססוריז ואטרקציות נוספות! פסטיבל הבירה הירושלמי הפך עם השנים לאייקון בתרבות הבילוי הירושלמית וחלק מהותי מאירועי הקיץ בעיר, לו מחכים כל השנה. ג'יין בורדו / טונה / מוש בן ארי / מועדון הקצב של אביהו פנחסוב. פותחים את הקיץ עם פסטיבל הבירה הכי חם באזור🍻 עשרות מותגי בירה מהארץ ומהעולם🌭 דוכני ומכולות מזון!🎸 הופעות. לרוב נלווים לבירה גם משקאות אלכוהוליים אחרים ומוצרי מזון, וכן נערכים בפסטיבל אירועי פולקלור, מופעי מוזיקה, ומוצבים בו מתקני יריד שונים. פסטיבל הבירה של רמת גן. הפסטיבל שמתקיים בפארק העירוני ייערך גם היום (22.7) ומזמין את חובבי הבירה, הקולינריה והמוזיקה לחגיגת קיץ תחת כיפת השמיים. 40 סוגי בירה ממבשלות מקומיות ובינלאומיות / פינות ישיבה / מכולות ודוכני מזון. כמות המשתתפים באירוע מוגבלת, האירוע יחל בשעה 18:00 ויסתיים ברביעי ב23:00 ובחמישי ב01:00. פסטיבל הבירה בירושלים רכישת כרטיסים. וכמובן שמסורת לא שוברים, וגם הפעם תוכלו ליהנות.

בפסטיבל ניתן למצוא כל שנה מאות מותגים של בירה מהארץ ומהעולם, הופעות חיות של האמנים המובילים בישראל, דוכני אוכל איכותי שמתאים בדיוק ליד הבירה, דוכני אקססוריז ואטרקציות נוספות! הפסטיבל שמתקיים בפארק העירוני ייערך גם היום (22.7) ומזמין את חובבי הבירה, הקולינריה והמוזיקה לחגיגת קיץ תחת כיפת השמיים. פסטיבל הבירה בירושלים רכישת כרטיסים. לרוב נלווים לבירה גם משקאות אלכוהוליים אחרים ומוצרי מזון, וכן נערכים בפסטיבל אירועי פולקלור, מופעי מוזיקה, ומוצבים בו מתקני יריד שונים. ג'יין בורדו / טונה / מוש בן ארי / מועדון הקצב של אביהו פנחסוב.

פסטיבל הבירה | התאחדות המלונות בירושלים
פסטיבל הבירה | התאחדות המלונות בירושלים from cdn.exiteme.com
June 12 at 10:50 pm ·. פותחים את הקיץ עם פסטיבל הבירה הכי חם באזור🍻 עשרות מותגי בירה מהארץ ומהעולם🌭 דוכני ומכולות מזון!🎸 הופעות. פסטיבל הבירה של רמת גן. ג'יין בורדו / טונה / מוש בן ארי / מועדון הקצב של אביהו פנחסוב. פסטיבל הבירה בירושלים הוא הפסטיבל הגדול והמגוון ביותר בארץ. הפסטיבל שמתקיים בפארק העירוני ייערך גם היום (22.7) ומזמין את חובבי הבירה, הקולינריה והמוזיקה לחגיגת קיץ תחת כיפת השמיים. 40 סוגי בירה ממבשלות מקומיות ובינלאומיות / פינות ישיבה / מכולות ודוכני מזון. לרוב נלווים לבירה גם משקאות אלכוהוליים אחרים ומוצרי מזון, וכן נערכים בפסטיבל אירועי פולקלור, מופעי מוזיקה, ומוצבים בו מתקני יריד שונים.

ג'יין בורדו / טונה / מוש בן ארי / מועדון הקצב של אביהו פנחסוב.

הפסטיבל שמתקיים בפארק העירוני ייערך גם היום (22.7) ומזמין את חובבי הבירה, הקולינריה והמוזיקה לחגיגת קיץ תחת כיפת השמיים. בפסטיבל ניתן למצוא כל שנה מאות מותגים של בירה מהארץ ומהעולם, הופעות חיות של האמנים המובילים בישראל, דוכני אוכל איכותי שמתאים בדיוק ליד הבירה, דוכני אקססוריז ואטרקציות נוספות! 40 סוגי בירה ממבשלות מקומיות ובינלאומיות / פינות ישיבה / מכולות ודוכני מזון. פסטיבל בירה הוא פסטיבל שעיקרו הגשת ומכירת בירה למבקרים. פותחים את הקיץ עם פסטיבל הבירה הכי חם באזור🍻 עשרות מותגי בירה מהארץ ומהעולם🌭 דוכני ומכולות מזון!🎸 הופעות. לרוב נלווים לבירה גם משקאות אלכוהוליים אחרים ומוצרי מזון, וכן נערכים בפסטיבל אירועי פולקלור, מופעי מוזיקה, ומוצבים בו מתקני יריד שונים. וכמובן שמסורת לא שוברים, וגם הפעם תוכלו ליהנות. כמות המשתתפים באירוע מוגבלת, האירוע יחל בשעה 18:00 ויסתיים ברביעי ב23:00 ובחמישי ב01:00. פסטיבל הבירה של רמת גן. ג'יין בורדו / טונה / מוש בן ארי / מועדון הקצב של אביהו פנחסוב. פסטיבל הבירה בירושלים הוא הפסטיבל הגדול והמגוון ביותר בארץ. פסטיבל הבירה בירושלים רכישת כרטיסים. פסטיבל הבירה הירושלמי הפך עם השנים לאייקון בתרבות הבילוי הירושלמית וחלק מהותי מאירועי הקיץ בעיר, לו מחכים כל השנה.

פסטיבל הבירה הירושלמי הפך עם השנים לאייקון בתרבות הבילוי הירושלמית וחלק מהותי מאירועי הקיץ בעיר, לו מחכים כל השנה. פסטיבל בירה הוא פסטיבל שעיקרו הגשת ומכירת בירה למבקרים. וכמובן שמסורת לא שוברים, וגם הפעם תוכלו ליהנות. פותחים את הקיץ עם פסטיבל הבירה הכי חם באזור🍻 עשרות מותגי בירה מהארץ ומהעולם🌭 דוכני ומכולות מזון!🎸 הופעות. לרוב נלווים לבירה גם משקאות אלכוהוליים אחרים ומוצרי מזון, וכן נערכים בפסטיבל אירועי פולקלור, מופעי מוזיקה, ומוצבים בו מתקני יריד שונים.

פסטיבל הבירה חוזר לאשקלון
פסטיבל הבירה חוזר לאשקלון from star-darom.co.il
פסטיבל הבירה הירושלמי הפך עם השנים לאייקון בתרבות הבילוי הירושלמית וחלק מהותי מאירועי הקיץ בעיר, לו מחכים כל השנה. פסטיבל הבירה של קריית ביאליק ★ 29/7 ★ מוש בן ארי ★ כניסה חופשית. בפסטיבל ניתן למצוא כל שנה מאות מותגים של בירה מהארץ ומהעולם, הופעות חיות של האמנים המובילים בישראל, דוכני אוכל איכותי שמתאים בדיוק ליד הבירה, דוכני אקססוריז ואטרקציות נוספות! פותחים את הקיץ עם פסטיבל הבירה הכי חם באזור🍻 עשרות מותגי בירה מהארץ ומהעולם🌭 דוכני ומכולות מזון!🎸 הופעות. כמות המשתתפים באירוע מוגבלת, האירוע יחל בשעה 18:00 ויסתיים ברביעי ב23:00 ובחמישי ב01:00. 40 סוגי בירה ממבשלות מקומיות ובינלאומיות / פינות ישיבה / מכולות ודוכני מזון. פסטיבל הבירה בירושלים רכישת כרטיסים. לרוב נלווים לבירה גם משקאות אלכוהוליים אחרים ומוצרי מזון, וכן נערכים בפסטיבל אירועי פולקלור, מופעי מוזיקה, ומוצבים בו מתקני יריד שונים.

פסטיבל בירה הוא פסטיבל שעיקרו הגשת ומכירת בירה למבקרים.

פסטיבל הבירה בירושלים רכישת כרטיסים. פסטיבל הבירה של קריית ביאליק ★ 29/7 ★ מוש בן ארי ★ כניסה חופשית. 40 סוגי בירה ממבשלות מקומיות ובינלאומיות / פינות ישיבה / מכולות ודוכני מזון. לרוב נלווים לבירה גם משקאות אלכוהוליים אחרים ומוצרי מזון, וכן נערכים בפסטיבל אירועי פולקלור, מופעי מוזיקה, ומוצבים בו מתקני יריד שונים. הפסטיבל שמתקיים בפארק העירוני ייערך גם היום (22.7) ומזמין את חובבי הבירה, הקולינריה והמוזיקה לחגיגת קיץ תחת כיפת השמיים. וכמובן שמסורת לא שוברים, וגם הפעם תוכלו ליהנות. June 12 at 10:50 pm ·. פותחים את הקיץ עם פסטיבל הבירה הכי חם באזור🍻 עשרות מותגי בירה מהארץ ומהעולם🌭 דוכני ומכולות מזון!🎸 הופעות. פסטיבל הבירה של רמת גן. פסטיבל בירה הוא פסטיבל שעיקרו הגשת ומכירת בירה למבקרים. בפסטיבל ניתן למצוא כל שנה מאות מותגים של בירה מהארץ ומהעולם, הופעות חיות של האמנים המובילים בישראל, דוכני אוכל איכותי שמתאים בדיוק ליד הבירה, דוכני אקססוריז ואטרקציות נוספות! פסטיבל הבירה בירושלים הוא הפסטיבל הגדול והמגוון ביותר בארץ. ג'יין בורדו / טונה / מוש בן ארי / מועדון הקצב של אביהו פנחסוב.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook